Vinterservice av din robotgräsklippare

Erbjudande Husqvarna Care™: Förlängd garanti som bonus

 

Få Warranty Plus för Automower® som bonus när du köper vinterservice hos oss!

Det här erbjudandet är giltigt för alla konsumenter som har köpt en robotgräsklippare 2019, 2020 och 2021 och ger upp till tre års extra garanti utöver de två års fabriksgaranti som kommer med produkten. Garantin gäller från inköpsdatum.  Se utförliga villkor här.

För att ta del av erbjudandet måste några saker göras, se listan här nere. Du kommer behöva din robots artikelnummer och serienummer, sitter på de flesta modeller under den lucka som skyddar displayen.

Genom att regelbundet serva robotgräsklipparen kan du undvika problem. Du får inte bara en säker och välfungerande maskin utan du kan dessutom förlänga dess livslängd, sänka driftskostnaden och undvika maskinavbrott i säsong.

I våra 3 servicepaket kan allt ingå från programvaruuppdateringar, byte av knivar och säkerhetstest till premium alternativ som vinterförvaring och hämtservice allt för att göra ditt ägande så bekvämt som möjligt.

20210206_094658

Underhållsservice

Brons
1495 kr
  • Diagnostik test
  • Test av säkerhetsfunktioner
  • Okulärkontroll
  • Funktionsrengöring
  • Byte av knivar
  • Uppdatering av mjukvara
  • Uppladdning av batteriet

Underhållsservice

Silver
1995 kr
  • Diagnostik test
  • Test av säkerhetsfunktioner
  • Okulärkontroll
  • Funktionsrengöring
  • Byte av knivar
  • Uppdatering av mjukvara
  • Uppladdning av batteriet
  • Förvaring över vintern

Underhållsservice

Guld
2495 kr
  • Diagnostik test
  • Test av säkerhetsfunktioner
  • Okulärkontroll
  • Funktionsrengöring
  • Byte av knivar
  • Uppdatering av mjukvara
  • Uppladdning av batteriet
  • Inhämtning på hösten
  • Förvaring över vintern
  • Driftsättning på våren

Fyll i formuläret nedan för att skicka en bokningsförfrågan. Ni kommer senare att få en bokning med vilken vecka ni kan lämna in er för service. 

Var noga när ni fyller i er e-postadress eftersom det är där ni kommer få bekräftelse av bokningen. Har ni inte fått bekräftelse inom 5 arbetsdagar så kontakta oss då något är fel. (Det går bra att göra en ny bokning med formuläret men skriv i meddelanderutan att ni försökt göra en tidigare bokning)
Undrar ni över något går det bra att kontakta oss!